Pelaksanaan Kerja Projek Matematik Tambahan 2010

Salam sejahtera kepada semua pelajar cikgu
Disertakan Tugasan Kerja Projek Matematik Tambahan. Ada empat Tugasan tetapi setiap pelajar hanya memilih satu sahaja. Boleh dilaksanakan secara kumpulan tetapi setiap pelajar mesti menyelesaikan secara bertulis dan menghantar tugasan sendiri .

Tugasan 1 Rubric tugasan 1
Tugasan 2 Rubric Tugasan 2
Tugasan 3 Rubric Tugasan 3
Tugasan 4 Rubric Tugasan 4
Guidelines
Surat JPN

Selamat Bercuti dan Selamat Mengulangkaji
Category: 16 comments

16 comments:

Anonymous said...

saya nak tau, tugasan 3 tu psl apa?? sbb saya tak berapa paham.

Anonymous said...

boleh x bg jawapn tugasan 4!

Ewarn said...

tugasan 1 cmne..
soalan da dpt..
xpham.
ckgu xterangkan`

sidqi said...

bley x bg jwpn utk tugasan 4,...

Anonymous said...

bg jawapan tugasan 4....

park seo ri said...
This comment has been removed by the author.
park seo ri said...

bertulis tu handwriting or typing???boleh guna microsoft word x untuk tugasan 4??

hanym said...

saya nak jawapan tugasan no.4...

Anonymous said...

saya nak cara-cara pembuatan kerja kursus matematik tambahan

Anonymous said...

x n cra2... tp nk jwapan.. haha...

Anonymous said...

soalan cm cibai.
jawapan susah nk cari.
celaka!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

xleh nak bagi soalan yang susah lgi ka???,jenoh perah otak pikiaq

Rathi said...

Saya nak jawapan tugas no.4..... plzzz

Anonymous said...

how to do

Anonymous said...

how to do

Anonymous said...

visit www.studysmart.page.tl for sample works