Susah Hati ...... SPM dah dekat

Hari ini cikgu rasa susah hati memandangkan masih terdapat pelajar yang leka dan tak sedar SPM dah dekat. Pagi -pagi dah nampak pelajar ting 5 menghadap lembaga displin . Apa lagi masalah yang kau orang buat . Cikgu rasa dah macam-macam usaha cikgu-cikgu lakukan..Harap tuhan bagi kekuatan ....... Dalam manage blog ini terasa juga ada ke pelajar -pelajar menggunakan bahan yang cikgu sediakan .Adakah kerja ini sia-sia sahaja . ..Entahlah hanya tuhan yang tahu.

Tadi Petang ( 21/10/2008) jam 4.30 - 5.40 cikgu bawa lima orang pelajar makan KFC . Cikgu belanja kerana kumpulan pelajar ini telah memenangi hadiah kumpulan terbaik . Puas hati tengok mereka makan memang licin. tak sia-sia bawa mereka makan.

Kepada kelas lima alpha peluang makan KFC terus dibuka. Harap tahun ini cikgu boleh belanja besar. Ingat Maths and Add Maths mesti 1A untuk semua pelajar dikelas itu. Walauapa pun terimakasih kerana kau orang nak tolong kelas-kelas lain dalam membuat persediaan SPM
KAMU SEMUA ADALAH HERO CIKGU...
Keep up the Good Work .......
Always remember our target to get 64 students get straight A
..........................................................
............................
Category: 2 comments

2 comments:

Anonymous said...

Salam, Kak Pah jgn susah hati ....keep up the good work ....insyallah we will see the results ....if not this year may be later.

Anonymous said...

salamm...

cikgu jangan berasa sedihh or risau ingatlah bahawa setiap kebaktian, pengorbanan yang dicurah dengan hati penuh keikhlasan akan dibayar oleh Allah SWT dengan setimpal. insyaallah..thnk very much coz saya gunakan blog ini as my referents n got some info, note n excercise as a guideline for teaching my students...tq :):)